niedziela, 8 maja 2016

Sunny Sunday | Moje podwórko

   Pamiętacie "Mieszankę staroci"? To ten post jest w podobnym stylu. Tylko że to są dzisiejsze, świeże niedzielne zdjęcia. I bardzo mi się podobają. Jedne mniej, drugie bardziej, wiadomo. Jedne obrobiłam tak, żeby wyglądały maksymalnie dziwnie, drugie tak, by przypominały już nadchodzące lato (jak kilka pierwszych zdjęć) i jeszcze inne tak, aby po prostu jakoś to wyglądało x)

   Niedługo nowe zdjęcia :)








































10 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się zdjęcie z piłką do koszykówki- połączenie dwóch trików fotograficznych, które bardzo lubię - zbliżenia i rozmazanego tła. Niestety zarówno w przypadku jednego jak i drugiego jestem lekko upośledzona i chyba najlepszy aparat mi nie pomoże :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo popularne stwierdzenie- to nie aparat robi zdjęcia, tylko człowiek ;) Dzięki za komentarz! ;)

      Usuń
  2. Cool! Słyszałaś kiedyś o storytellingu w fotografii? Polecam się zainteresować, chciałbym zobaczyć w Twoim wykonaniu jakąś historię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam :) Ale nigdy nie pomyślałam, żeby coś takiego stworzyć, dzięki za podsunięcie pomysłu, przygotuję coś! :D

      Usuń
  3. O super lubię takie skrawki życia codziennego, małe a cieszy. Wystarczy potem wrócić do tych zdjęć, przejrzeć je od nowa i przypomnieć sobie przyjemne chwile, słońce, zapachy i całą aurę, która towarzyszyła nam w tym czasie :) super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi sie podoba najbardzej zdjęcie z zegarem. Jest cos w nim fajnego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, fajnie wiedzieć co się komu podoba :) Mi akurat zegar (właściwie to termometr x) nie przypadł do gustu tak, jak na przykład pierwsze zdjęcie :)

      Usuń
  5. Jak ja się stęskniłam za domem, jak zobaczyłam te piękne zdjęcia...Mamy taki cudowny dom i podwórko! :)

    OdpowiedzUsuń